لطفا صبرکنید...

فلنج بازکن هیدرولیک سوسماریSP برند RAHSOL SPS

مشخصات محصول

  • ظرفیت بار: 15 تا 25 تن (بسته به مدل SP-15، SP-15L و SP-25)
  • حداکثر حرکت پیستون: 25 تا 65 میلی‌متر
  • وزن: از 3.3 تا 7.8 کیلوگرم (بسته به مدل)
  • کاربرد: در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع سنگین
  • گارانتی: ضمانت اصالت و تامین قطعات
  • نگهداری آسان و کم‌هزینه با طول عمر بالا
  • فاصله دهانه قابل تنظیم از 5 تا 40 میلی‌متر
  • عملکرد ایمن و سریع با قدرت هیدرولیک بالا
  • مناسب برای فضاهای محدود در محیط‌های صنعتی

توضیحات

فلنج بازکن هیدرولیک سوسماریSP  برند  RAHSOL SPS

مقدمه محصول:

فلنج بازکن هیدرولیک سوسماریSP برند RAHSOL SPS، ابزاری قدرتمند و کارآمد برای جداسازی فلنج‌ها در صنایع مختلف است. فلنج بازکن هیدرولیک سوسماریSP برند RAHSOL SPS با طراحی ارگونومیک و وزن سبک، به‌راحتی قابل حمل و استفاده در فضاهای محدود بوده و با بهره‌گیری از فناوری هیدرولیک، عملکرد بالا و ایمنی بیشتری در عملیات صنعتی را تضمین می‌کند.

فلنج بازکن هیدرولیک سوسماریSP برند RAHSOL SPS

فلنج بازکن هیدرولیک سوسماریSP برند RAHSOL SPS، با ظرفیت بار 15 تا 25 تن و طراحی سبک، مناسب برای استفاده در صنایع سنگین و فضاهای محدود.

ویژگی‌های فنی:

  • ظرفیت  بار: 15 تا 25 تن بسته به مدل SP-15، SP-15L، و SP-25
  • فاصله دهانه کاربردی: از 5 تا 40 میلی‌متر
  • حداکثر حرکت پیستون:  25 تا 65 میلی‌متر( بسته به مدل)
  • ابعاد جمع‌وجور: مناسب برای کار در فضاهای محدود
  • وزن: از 3.3 تا 7.8 کیلوگرم (بسته به مدل)

ویژگی‌های طراحی:

فلنج بازکن هیدرولیک سوسماریSP برند RAHSOL SPS با طراحی عمودی که برای جابه‌جایی بارها و فلنج‌های سنگین بهینه شده، امکان استفاده آسان و عملیات بی‌دردسر در محیط‌های صنعتی را فراهم می‌کند. همچنین، فک‌های هیدرولیک آن قابلیت تنظیم برای فاصله‌های مختلف را دارند.

ویژگی‌های ساخت و متریال:

فلنج بازکن هیدرولیک سوسماری مدل SP از متریال‌های با کیفیت بالا و مقاوم ساخته شده که در برابر سایش و خوردگی بسیار مقاوم است. این ابزار دارای ساختار مستحکم بوده و برای استفاده‌های طولانی‌مدت طراحی شده است.

عملکرد و کارایی محصول:

فلنج بازکن هیدرولیک سوسماریSP برند RAHSOL SPS به شما اجازه می‌دهد تا با قدرت هیدرولیک بالا، فلنج‌های سنگین و دشوار را به‌سرعت و با کمترین تلاش باز کنید. سیستم هیدرولیک با پمپ جداگانه، عملیات سریع و بی‌خطری را ارائه می‌دهد و موجب افزایش بهره‌وری در محیط‌های صنعتی می‌شود.

شرایط و هزینه‌های نگهداری:

نگهداری این محصول بسیار آسان است؛ تنها با روغن‌کاری منظم و چک کردن وضعیت فنی دستگاه می‌توانید طول عمر ابزار را افزایش دهید. هزینه‌های نگهداری در مقایسه با کارایی و دوام بالا، بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

مزایا محصول:

  • قدرت هیدرولیک بالا برای باز کردن فلنج‌های سخت
  • طراحی سبک و ارگونومیک، مناسب برای فضاهای محدود
  • قابلیت تنظیم فک‌ها برای استفاده در اندازه‌های مختلف فلنج
  • ساختار مقاوم و بادوام
فلنج بازکن هیدرولیک سوسماری مدل SP هیدرولیک پمپ جدا برند RAHSOL SPS

فلنج بازکن هیدرولیک سوسماریSP برند RAHSOL SPS، با ظرفیت بار 15 تا 25 تن و طراحی سبک، مناسب برای استفاده در صنایع سنگین و فضاهای محدود.

معایب محصول:

تنها موردی که ممکن است به‌عنوان یک محدودیت محسوب شود، نیاز به پمپ هیدرولیک جداگانه است که برای برخی کاربران ممکن است ایجاد دشواری کند.

کاربرد و استفاده:

فلنج بازکن هیدرولیک سوسماریSP برند RAHSOL SPS برای صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و دیگر صنایع سنگین که نیاز به باز کردن فلنج‌های بزرگ و سنگین دارند، مناسب است. همچنین در محیط‌های صنعتی با فضاهای محدود نیز به‌خوبی کارایی دارد.

مقایسه با رقبا:

در مقایسه با دیگر محصولات موجود در بازار، فلنج بازکن هیدرولیک سوسماری مدل SP برند RAHSOL SPS با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر و عملکرد بهتر در فضاهای محدود شناخته می‌شود. همچنین کیفیت ساخت بالا و عمر طولانی آن در برابر محصولات رقبا برجسته است.

معرفی برند RAHSOL SPS:

RAHSOL SPS یکی از برندهای معتبر تایوانی در زمینه تولید ابزارآلات صنعتی است. این برند با ارائه محصولات با کیفیت بالا و فناوری‌های پیشرفته، توانسته است در سطح بین‌المللی اعتبار بالایی کسب کند. تمام محصولات این برند از جمله فلنج بازکن‌های هیدرولیک، با تضمین کیفیت و پشتیبانی فنی عالی ارائه می‌شوند.

برای مشاهده سایر محصولات این برند رو کلمه کاتالوگ کلیک کنید و برای اطلاع از مشخصات سایر محصولات این برند روی دسته بندی ابزارآلات هیدرولیک کلیک کنید. پس از انتخاب محصول مورد نظر برای اطلاع از قیمت فلنج بازکن هیدرولیک و دریافت مشاوره رایگان با شماره 02166703661 تماس حاصل فرمایید.

برند RAHSOL SPS تولیدکننده ابزارهای هیدرولیک صنعتی

برند RAHSOL SPS ارائه‌دهنده ابزارهای هیدرولیک صنعتی با کیفیت بالا و فناوری پیشرفته، مناسب برای صنایع سنگین و پروژه‌های صنعتی.

صحبت پایانی:

اگر به‌دنبال ابزاری قوی و قابل اعتماد برای باز کردن فلنج‌های سنگین در محیط‌های صنعتی هستید، فلنج بازکن هیدرولیک سوسماریSP برند RAHSOL SPS یکی از بهترین گزینه‌های موجود است. با طراحی جمع‌وجور و قدرت هیدرولیک بالا، این ابزار می‌تواند کار شما را به‌سرعت و ایمنی بیشتری انجام دهد.

راهنمایی خرید

اگر به دنبال یک فلنج بازکن هیدرولیک سوسماریSP برند RAHSOL SPS که با دقت و استانداردهای جهانی در تایوان تولید می‌شوند، انتخابی بی‌نظیر برای شما خواهند بود. این محصول با فلنج بازکن هیدرولیک سوسماری مدل SP هیدرولیک پمپ جدا برند HIFORCE ساخت کشور انگلستان و فلنج بازکن هیدرولیک سوسماری مدل SP هیدرولیک پمپ جدا برند ENERPAC ساخت کشور آمریکا از نظر کیفیت رقابتی نزدیک و پایاپای ولی از نظر قیمتی به راحتی رقبای خود را شکست میدهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت انواع فلنج بازکن هیدرولیک ، همین حالا با شماره 02166703661 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان با کارشناسان فنی و فروش مجموعه صنعت پرداز سپهر بهره‌مند شوید. ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم بهترین ابزار را برای کارتان انتخاب کنید!

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فلنج بازکن هیدرولیک سوسماریSP برند RAHSOL SPS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + شانزده =